maandag 6 februari 2012

Day 6.. Something from my diary


Lastige deze dag.. Ik schijf niet echt in een dag boek.. maar ik schrijf hier of op mijn persoonlijke blog.. Vandaag deel ik wat ik  gedaan heb..


Na een moeizame ochtend, kwam ik uiteindelijk uit bed. Eerst maar eens douche om wat wakker te worden.. Als ik beneden kom staat er een ontbijtje voor mij klaar.. Een bakje cruslie met yoghurt, verse jus’d orange en een grote kop thee. Zo begint bijna elke morgen.. Schatje is mijn vriend, elke ochtend weer..



Dan is het tijd om te gaan werken, vandaag is het mijn beurt om te openen, wat ik ideaal vind.. het eerste half uurtje van m’n werk, rustig kunnen op starten, alles aan zetten, thee aan, koffie aan, haartje aan.. Na dat eerste half uur komen de rest van mijn collega’s binnen druppelen, en de eerste gasten staan op de stoep.


Ik deel de taak van gastvrouw uit aan een collega en ga beginnen aan de planning van de dag, met een kop thee in mijn hand.


In de loop van de dag neem ik de telefoon aan, doe de boekingen, regel het rooster, en onder tussen ben ik bezig met promotie voor de site, mails beantwoorden, en de boekhouding met alle cijfers er op en de aan mag ook wel weer gebeuren vandaag. Dit alles tegelijk met het plannen van de dag, en zorgen dat mijn collega’s op tijd doen wat er te doen is..


Na dat mijn werk er op zit, ga ik boodschappen doen, wat we vandaag weer eens zullen eten zie ik in de supermarkt wel.. Een flesje wijn voor vanavond op de bank en ontbijt neem ik sowieso mee. Vanavond eten we een Marokkaans gerecht, met naan en een prutje curry-achtig iets, met kokosmelk, en wat groente..




Mijn vriend komt vanavond rond een uur of half negen thuis.. dus ik bereid het eten voor, zodat dit lekker kan pruttelen en heb nog wat uurtjes over voor mezelf..


Waar ik onder andere dit zit te typen, zodat het morgen online kan komen te staan...


De rest van de avond zijn onze plannen, om gewoon eerst lekker te eten, op de bank, serie-tje kijken, als laats nog een kop thee en dan is het weer tijd om te gaan slapen...