woensdag 8 februari 2012

Day 8, Red

Ik heb al een aantal keer iets proberen te maken met rood, wat een uitdaging blijft! Ik gebruikte een rode oogschaduw uit mijn TCW palette, maar deze was toch niet rood genoeg, waardoor ik toch weer naar een rode gloss greep om echt een rood Red look te maken!

Ik bracht een witte highlight kleur aan en daarna de rode oogschaduw, daarover heen heb ik de lipgloss gedaan en dan weer de rode poeder.
Ik heb geprobeerd deze rode kleur over te laten lopen in een zwarte oogschaduw, wat vrij lastig is doordat het een creme en een poeder is. 
Onder het oog bracht ik nog een wit oogpotlood aan en een zwart rode oogschaduw.

De waterlijn aan de onderkant maakte ik wit en de boven kant zwart. Net even weer anders vond ik.
Ik gebruikte;
- TCW, palette
kleur rood, lipglos rood, wit voor de highlight.
- etos kleur 105
- Etos wit oogpotlood, 008
- Essence I love rock pencil
- Rimmel Mascara
 
Andere Red Looks;