vrijdag 10 februari 2012

From 2, Valentijn options..

Ja valetijn, romantische looks horen daar bij toch.. Ik heb een paar opties gemaakt met een look die ik steeds een beetje opbouw.. Zo kun je rustig schattig naar school, en misschien wat sierlijker en vrouwelijker naar een Valentijn gala diner of andere date..




De eerste variant is super simpel. Ik heb een zacht roze oogpotlood langs de wimper rand aangebracht een een mooie lila kleur aan de onder kant. 

Met zwart oogpotlood kleur ik de waterlijn, mascara, wenkbrauwen en klaar.. Super schattig toch?
Door een beetje oogschaduw toe te voegen, heb je al een heel andere look. Ik heb gekozen voor een zacht roze kleur over het bewegend ooglid en een lichter shimmer in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw.


Wil je meer diepte? doe dan bijvoorbeeld een zachte bruintint in de arcadeboog, wat deze look meer speelser maakt.

Drie stappen, of opties voor een lieve Valentijns look..








Wat doe jij met Valentijn?