zaterdag 25 februari 2012

Glossybox review, EOS

Ik ben verliefd.. ik heb al zo veel gelezen over dit product, maar zelf nooit tegen gekomen of de moeite gedaan er naar te zoeken.. maar nu heb ik het.

Deze zat in de glossybox van februari






 


Uiterlijk..
Een groen ei.. niet mijn kleur, maar als je de verpakking in je handen hebt voelt het wel heel fijn. Fijne vorm, de structuur is zacht rubber-achtig. Er zit een perfect ergonomische duim vorm in waarmee je het ei makkelijk open maakt, en de onderkant is plat zodat deze mooi blijft staan.

Plus puntje, dit vind je volgens mij altijd wel in je tas. Minpuntje het is wel een vrij grote balsem, dus in kleine handtasjes wat onpraktisch.







Over het product..
De lip balm heeft ingredienten waar ik blij van word, shea butter, jojoba oil, cocos oil, honing en lime extracten.. allemaal werkstoffen die perfect zijn voor drogen lippen, stuk voor stuk zorgen ze er voor dat je huid weer zacht en soepel word. Hydraterend, verzorgend en verzachtend, echt perfecte combi en ik denk niet alleen voor je lippen maar drogen plekjes op je huid.. waarom niet?

In het gebruik..
Door de vorm en de duim plek, draai je het makkelijk open en dicht, je pakt het makkelijk uit je tas, gooit het net zo makkelijk erin terug.. Me lippen voelen zacht, het blijft redelijk lang zitten, maar als je regelmatig blijft smeren geniet je er keer op keer van. De geur is lekker fruitig en zo smaakt het ook, helemaal niet chemisch of overheersend.
Mijn looks..

Prijs..
Full size, € 4,95 voor 7 gram, wat echt veel is!





 










Eindbeoordeling..
Zoals je misschien wel leest ben ik ontzettend enthousiast! De enige minpunten die ik kan bedenken is dat ik de kleur echt heel lelijk vind (maar dat is persoonlijk) en dat het niet in je kleine handtas mee te nemen is..
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,

het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.