dinsdag 7 februari 2012

Glossybox review, L'Occitane

Een simpel flesje vond ik in de Glossybox een bad en shower gel, op de briefkaar die in de box zat staat een sprciale 2-in-1 forlume reinigt en verzacht de huid zonder haar uit te drogen.
Uiterlijk.. 
Ja een simpele tester met een mooie opdruk van bloemen en sierlijke letters, de full size versie daarin tegen is super mooi en ziet er prachtig en luxe uit!
Over het product..




In het gebruik,
De douche gel is prima, schuimt fijne je hebt er niet zo veel voor nodig. Het droog je huid inderdaad niet uit. Ik heb al een extreem droge maar vooral gevoelige huid en bij dit product heb ik nergens last van. Ik heb het nog niet in bad gebruikt, maar daar belooft het heerlijk te gaan schuimen, dus dat zou ik zeker snel maar eens gaan proberen.

Prijs..
75 ml. (wat ik heb gehad) € 5,- full size, 250 ml, € 13,- niet heel duur voor een shower gel

Eindbeoordeling..

Ik vind de geur niet zo heel erg lekker terwijl ik Japanese cherry blossom heb van de bodyshop een daar kan ik "niet meer zonder leven!" deze geur is iets voor m'n oma, als ik eerlijk ben.. ik kan geuren echt niet omschrijven, maar deze ruikt naar douche producten die m'n oma zou gebruiken en de Japanse cherry blossom van de bodyshop zit ook deze blossom in die is weer heel romig en zoet.. Ik gebruik het dus niet echt dagelijks.. nu een paar maal gebruikt, maar ik ben bang dat deze strakjes in een kastje verdwijnt voor noodgevallen, als m'n favo douche gel op is.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.