donderdag 9 februari 2012

Glossybox review, Redken


Uiterlijk..

Het is een mooie strake stoere spray, duidelijke tekst over waarvoor het is, en ik vind het wel mooi dar het een beetje roestvrijstaal look flacon is.


Over het product..

Quick dray 18 instan finishing spray houd elk kapsel langer en natuurlijk in model. deze veelzijdige finishing spray droogt snel, zorgt vooor een landurigehold en laat een natuurlijke glans zitten.

Wat ik er van vind? Het is zeker geen spray die je voelt plakken of hard wordt. Het geeft een mooie glans over mijn haar, maar echt in model houden doet het voor mij niet. Nu werkt het tijd van het jaar ook niet mee, omdat mijn haar extreem pluizig is door dit koude weer. 


In het gebruik..

Hier is niets speciaals of anders aan dan ander hair spray's. Deze plakt alleen niet en wordt ook niet hard wat wel fijn is.


Prijs..

Full size, 400 ml 20,50 ik heb 75 ml gehad. Ik vind het nogal een dure spray en zo bijzonder vind ik het ook weer niet.


Eindbeoordeling..
Voor nu gebruik ik deze regelmatig, maar ik zou het niet zelf nog eens kopen.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.