zondag 26 februari 2012

Glossybox review, Thierry Muglrt, Womanity

Als extraatje zat er in de Glossybox, een parfum, heel leuk! Een klein flesje met een koortje zodat je deze op een makkelijke plek aan je tas/sleutelbos/ofzoiest kan vast maken.








Er zit een heel leuk detail in met een soort hoofd, grappig een mooie verpakking. Hele mooie zacht roze kleur..

De geur van het luchtje heeft een vrij sterke geur, licht bloemachtig en fruitig, maar vooral erg sterk eigen geur.

Misschien kennen jullie
Thierry Mugler Alien EDP 90 ML
Thierry Mugler Alien 

Daar doet het me ook een beetje aan denken misschien, me moeder houd erg van deze geur, dus ik denk dat ik deze aan haar geef. Voor mij is het echt te sterk, maar een geur is natuurlijk heel persoonlijk iets.!

Dus deze is voor me mams.. als er nog iets voor blijft, want de opening is erg groot en lekt ook helaas bij mij.. bijna de helft is er al uit gelekt.. 

Maar denk alsnog dat me mams er blij mee zal zijn :)