woensdag 8 februari 2012

Gosh, trio TR15 Sense

eentje uit de oude doos.. 19-08-2011

Hier heb ik een look gedaan met het Gosh trio palet. Hier zit een mooie donker paars/rode kleur in (al is het op de foto meer paars/bruin) Ik hou echt van deze kleuren combi in dit palet, al heb ik wel maar twee kleuren van de drie gebruikt. Er zit een soort blauw/grijze kleur nog bij, maar daar had ik geen zin in die dag. De highlight kleur zit op 2/3 van me bewegend ooglid en als highlight natuurlijk. De paars/rode kleur zit in de arcadeboog..





De Wing is vet mislukt zie ik op de foto, misschien moet ik die niet s' ochtends om zeven uur proberen.. Want wat is dit moeilijk om goed te doen, gelijk, symetrisch, recht, zonder knoeien... Ik gebruik een waterproef liquid eyeliner van Essence geloof ik.. Deze heb ik een keer als proef gekocht, en was goedkoper dan geen waterproef, en Hollander dat ik ben, misschien niet helemaal de goeie keuze maar gebruik het veel, en denk dat ik volgende week wel toe ben aan een nieuwe ;) Doordat het waterproef is moet je het heel snel corrigeren, anders kan je met make-up-remover aan de slag en is me foundation ook weg... (maar dat is misschien wel logies he ;))



Trio eye shadow
TR15 sense
Ow ik gebruik natuurlijk ook foundation.. Was ik vergeten vorige keren.. Ik gebruik op dit moment eentje van Gohs (ja weet het ben fan) Het is een hydraterend foundation, waar vanochtend het laatste beetje uit kwam... Vond deze foundation erug fijn! Heel makkelijk aan te brengen, loopt mooi over in je hals, en hydraterend is natuurlijk altijd goed! Het is daardoor wel erg glimmend, omdat het erg vochtig is, maar met een compact poeder, is het heel natuurlijk..