dinsdag 14 februari 2012

Happy Valentijn!

Valentijn is een heerlijk commercieel concept geworden, veel doe ik er dan ook niet aan.. Behalve dan dat ik vandaag op mijn werk heel veel verliefde gelukkige koppels een ontspannende dag mag geven in een Beauty resort. Ik heb een paar looks gemaakt en opgezocht die ik erg bij valentijn vind passen.. dus heb ik ze nog even op een rijtje gezet..









Valentijn-glitter-love
Valentijn-loving-kiss
Valentijn-options
Pink
Peach
Rozes-eye
Rozes-hair


Ik denk dat ik voor de rozes eye ga vandaag.. 

Ik mag op mijn werk heerlijk veel koppels verrassen en een leuke dag geven. Niets is voor mij leuker dan dit werk! En vandaag werkt mijn vriend ook nog als masseur dus ik kijk uit naar vandaag :)

Vanavond gaan we lekker saampjes eten en denk ik een filmpje kijken.
Een gezellige dag samen dus :)