donderdag 2 februari 2012

How I.. Simple hairs on one side

Ik draag mijn haar bijna dagelijks zo.. makkelijk, snel, en mijn haren moeten vast zitten voor m'n werk. Dit kost mij zo weinig tijd dat ik even wilde laten zien hoe ik dit doe.


Als eerst kam ik mijn haren een kant op. 
Ik laat wel een pluk voor mijn oor hangen, 
omdat ik dat wat mooier vind.
Dan kam ik aan de zijde waar al het haar nu heen valt 
mijn pony plus nog een pluk voor mijn haar 
en maak ik daar een scheiding 
die ik vervolgens vast zet met een klipje.
Aan de andere kant zet ik ook een lok vast 
en dan als laatste nog het onderste plukje..
 
Wat er dan zo uit ziet.. 
dus met drie klipjes heb ik 
een mooie "staart" aan een kant
Met een fohn  borstel maak ik mijn haar nog even wat stijler of breng ik er nog een krul in net waar ik zin in heb. Ook maak ik met deze bostel (fohn) mijn pony nog even minder krullend. 
Wat mij op deze super snelle en simpele hair look lijd.
Met wat haarlak zorg ik dat het op z'n plek blijft zitten.
Ik ben ongeveer misschien drie minuten mee bezig als het niet minder is...
Dit kan natuurlijk ook met een groter klem, maar ik vind het zo ook wel fijn en makkelijk

(sorry sommige foto's zijn wat vaag, ben nog beetje met m'n belichting aan het stoeien.)