maandag 6 februari 2012

Looks of the world, Marokko

Een aantal weken werd ik uitgedaagd om een Marokkaanse look te maken. Na wat zoekwerk op internet wert het al snel duidelijk dat ik met kleur mocht werken, een wing er sowieso bij hoort en dat het vooral rond om de wimpers zo donker mogelijk en daarom heen zo kleurrijk mogelijk mocht zijn.. 

Dus hier mij look, in een nieuwe serie Looks of the World, Marokko..

Zoals ik al zij rond om de wimpers zo zwart mogelijke en daarom heen zo kleurrijk maar ook licht fluweel-achtig. Maar dit is niet de eerste stap..

Ik heb eerst met een mooie oranje roze kleur mijn bewegend ooglid aangebracht en hierna heb ik deze kleur met een paars in de arcadeboog gemengd. 


In het binnenste ooghoek zit een gele kleur.. deze zit ook onder de wenkbrauw. Onder het oog zit een mooi ijzige kleur blauw. Veel kleuren niet?

Dan is het tijd voor zwart.. zwart in de waterlijn, zwart in een lange wing.. mascara..Ik heb mijn wenkbrauw iets langer gemaakt omdat dit wat beter uit kom. Ik heb natuurlijk helemaal een ander vorm van oog dan een Marokkaanse dame.. 

Ik gebruikte;