vrijdag 24 februari 2012

EOTD, Heidi Puim

Weer eens een look of the day, ik heb wat nieuwe producten gekocht dus ik kon natuurlijk weer veel nieuwe looks uit proberen, waarvan deze Catrice 280, Heidi Pium kleur die ik van de week lied zien.









Voordat ik aan de ogen begin breng ik een foundation aan en een compact powder. Hierna een warm bruine blush net onder mijn jukbeenderen en een beetje rozige op de jukbeenderen en appeltjes van mijn wangen.. 

Na een oogschaduw basis begin ik met de look








Ik ben begonnen met de kleur in de arcadeboog aan te brengen.. vanuit hier bouw ik de rest van mijn look op.

De paarse kleur blend ik vervolgens uit met een zacht matte taupe kleur. Hierna laat ik deze kleuren overlopen in mijn highlight onder de wenkbrauw.. 

En toen was het zoeken naar een kleur die perfect bij deze paars zou passen.. Ik moest echt even zoeken in mijn stash..



Ik koos om een zacht roze blush te gebruiken, deze heb ik over het bewegend ooglid aangebracht.

Hierna heb ik een zwarte eyeliner en mascara en nog eens de paarse kleur aangebracht, mijn wenkbrauwen getekend en de ooglook is klaar.

Na dat ik mijn haren in model bracht, gebruikte ik als laatse nog een lip gloss om deze look compleet te maken. Hiervoor heb ik wel mijn lip kleur geneutraliseerd met foundation en daaroverheen de gloss gedaan.


Ik gebruikte voor deze look de volgende producten:

Catrice 
- Infinite Matt up to 18h make-up, kleur 010
- Multi colour compact powder, lighter skin
- 090 Bring me Frosted Cake 
- 280 Heidi Pium
- 350 Starlight expresso
- Wenkbrauw kit


- Essence silky touch blush,
- 40 Natural beauty en
- 10 adorble
- Hema Blush Wet & dry, 02
- Gosh, Brilliant a Levres Lip gloss