zaterdag 25 februari 2012

The love of beauty

The beginning of blogging..


Na een paar maande proeven van het bloggen op www.her-in-the-moonlight.blogspot.com  heb ik veel mogen proberen, uitvinden maar vooral heb ik veel mogen leren..

Deze blog, waar ik in the moonlight gedichten, persoonlijke artikelen, dingen over boeken, cup-cake's en make-up wilde schrijven, werd een blog vol beauty, make-up, looks, inspiratie.. hierin ontdekte ik een oude passie opnieuw.. Het bloggen hier over.. Waardoor ik besloten heb een nieuwe site te starten, onder de naam All love beauty.

Moonlight beauty is verdewenen, dit is nu Writing in the Moonlight geworden, wat mijn persoonlijke blog is, voor artikelen waar ik in eerste instantie bloggen voor begonnen ben. Schrijven over mijn gedachtes, gedichten, tekeningen, spreuken, schrijven over boeken, films en koken... Van alles wat dus. Maar dan niet fulltime.. gewoon mijn blog voor wanneer ik zin heb om te doen wat ik wil...

All about finding love for Beauty..

Hier is het dan mijn beauty blog. Of ik het deze stempel mag geven bepaal ik natuurlijk niet.. Maar wat ik hier doe, schrijf, maak.. gaat over beauty. Ik heb het geluk een eigen kamer te mogen hebben met hier de beauty tafel van mijn dromen, met make-up die ik mooi vind, mijn spulletjes, mijn behang, mijn krukje.. Mijn plek gewoon. Hier begon mijn liefde voor tutten nog meer op te bloeien. En hier begon de eerste artikelen.. foto's van ooglooks, die ik dagelijks maak.. zo is het gaan groeien en bloeien.

Als dertien jarig meisje, kreeg ik een tiener-meiden-paket, van mijn mams, met hier in, wat ik me kan herinneren, m'n eerste scheermes, make-up, oogschaduw, wat kwastjes, nagelllakjes, dat soort dingen. Wat een meisje dat naar net de middelbare school gaat zo'n beetje gaat ontdekken.. Ik weet dat de tijden inmiddels veranderd zijn, maar voor mij was dit de eerste stapjes in de make-up wereld..


About All love Beauty

Ik verander mijn ooglooks bijna elke dag, verschillende kleuren, verschillende combinaties, ik hou van anders, nieuwe dingen proberen.. en dat is wat ik hier laat zien. Wat ik wil delen, misschien haal je er inspiratie uit, of vind je het alleen maar leuk om te zien..

In de menu balk vind je heel veel tags waar je lekker rond kan neuzen, tussen oude artikelen op categorie geordend.

Onder LOOKS vind je de volgende categorieën.
Voornamelijk looks in artikel vorm als bijvoorbeeld een;
Filmpje
EOTD Eye of the day
LOTD Look of the day
OOTD Outfit of the day
NOTD Nail of the day
Hair of the day
Lips
How I..
Geen tutorials op mijn blog, maar How I did or make a look.. Ik wil je niets opdringen, maar alleen laten zien wat en hoe ik het doe, en ik hoop dat jij hier inspiratie uit kan halen.. of lees, kijk en geniet alleen van wat je schrijf..
Tips
.. Versus ..
Sommige producten lijken wel erg op elkaar, daarom neem ik ze onder de loep.
From..2.. 
Soms wil je van een natuurlijke look iets meer maken, of heb je haast en wil je van je dag make-up een party look maken, deze looks vind je onder de catogorie from..2..
All love Color
Opzoek naar inspiratie van een look met een bepaalde kleur?

Ik haal heel veel inspiratie uit van alles.. deze tag, laten bijzondere, gekken, grappige, mooie, inspiratie looks zien. Geïnspireerd vanuit muziek, afbeeldingen of een tekst bijvoorbeeld. Ik heb inspiratie series, over holidays, seizoenen, maar ook challenges vind je onder deze categorie.

All love Beauty..
Ik schrijf elke dag een nieuw artikel, wat van alles wat kan zijn.. Niet alleen make-up maar huidverzorging hoort hier natuurlijk ook nog bij. In vorm van view of reviews artikelen, waar ik bij de eerste kort een product laat zien, een review leg ik uit hoe ik het gebruik en geef ik mijn mening er over.


All about Inspiration..
Heb jij ideeën voor looks, een uitdaging voor een inspiration, challenge, tags, of wil je iets vragen, weten of wat dan ook..laat het me  dan vooral weten!

Ik vind reacties altijd leuk, interessant, grappig, lief enzo, (opbouwende) kritiek, tips enzo zijn natuurlijk ook welkom... 



Follow All love Beauty..
Ow ik vind het nog leuker als je me volgt dat kan via 



Veel plezier op m'n blog
xx