woensdag 29 februari 2012

Not buy

Eind maart is er weer de Beauty Trade special in Utrecht. uiteraard ga ik hier heen om voornamelijk nieuwe apparatuur te zoeken voor mijn werk, daarnaast op zoek naar de laatste trends, en misschien zelfs nieuwe make-up lijn. Omdat ik nog al wat uit geef aan beauty producten wil ik graag vanaf vandaag tot aan de beurs een No Buy periode inlassen. Moet opzicht te doen zijn lijk mij.

Al is mijn favorite bodylotion op, en make-up remover enz. enz. Dit soort dingen vind ik dan wel onder "dagelijkse gebruik behoefte" vallen net als tandpasta zeg maar. Nu heb je dat sowieso nodig en een bodylotion misschien wat minder noodzakelijk. Voor mij is het wel "noodzakelijk" dit soort dingen te blijven gebruiken..

Waar het op neer komt, is dat ik geen "onnodige" beauty producten ga kopen tot eind maart, lijkt me een mooie periode en wie weet ga ik het wel vaker of wel langer vast houden. Zo nodig is het niet om je stash maar te laten groeien en groeien..