dinsdag 28 februari 2012

Pink Giveaway!

Ik heb gewoon geen geduld.. ik zit bijna aan de 25 volgers en dan zou ik een giveaway doen.. Maar mevrouwtje ongeduld hier doet het gewoon nu..

Ik heb een heel leuk Pink set bij elkaar gezocht met verschillende hebbedingetjes.. om te vieren dus dat ik er bijna ben.. vind het zo leuk om aan m'n statstieken te zien dat mijn blog gelezen wordt.. EN van elke reactie wordt ik blij.. vandaar dan nu (ietsjes eerder) een Pink Giveaway als bedankje!


Als eerst dit luchtje wat ik tegen kwam en de verpakking vond ik alleen al erg leuk! Het heeft een hele frisse bloemachtige geur En staat denk ik erg leuk op wat voor plekje ook, ik heb mijn parfums in de badkamer staan in een soort vitrine-achtig kastje.













Op mijn bureau heb ik een geurkaars en een mini Hello Kitty staan, dit is een ring met een lip gloss er in.. super schattig toch!?

Ik heb er gewoon ook maar een voor een van jullie gehaald zo schattig vond ik het!

Ik heb de mijne even geswatsh hele mooie zacht roze kleur heeft deze en is gewoon super schattig. het voelt een beetje mint-achtig.. geeft een kleine prikkeling zeg maar erg fijn vind ik.

Verder hou ik het een beetje een verrassing wat er in zit, maar er zit nog iets Glossy's is, iets Sweets, iets Brights en wanneer je het opent komt er een heerlijke geur op je af.. een pakket full of sweet pink surprises!!

Wat moet je doen?
Mij volgen op google friend connect.
❥ Een reactie achter laten (laat ook weten wat je hebt gedaan om mee te doen)

Extra entries?
❥ Mij volgen op Bloglovin' en het artikel liken (+1)
❥ Twitter het volgende of iets soortgelijks (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"Follow+RT @alllovebeauty  Ik maak kas op de Pink Giveaway op www.alllovebeauty.blogspot.com" 
❥ Like all love beauty on Facebook (+1)
Schrijf een artikel over de Giveaway op je eigen blog (+2)


Je kan dus in totaal 6 entries binnen halen...

Deze giveaway eindigt op 15 Maart, ik stuur de winnaar een mail!

Good luck beauty's!