vrijdag 3 februari 2012

Review, Catrice Rose Wood Avenue

In het Catrice schap kwam ik dit product tegen..
Een mooie kleur toen ik 'm swashte, maar deze kreeg ik er niet meer af.. benieuwd dus hoelang deze op m'n lippen blijft zitten.. tijd voor een review..




Uiterlijk..

Het ziet er uit als een viltstift, in de kleur van de stift is de zelfde als de stik zelf.


Over het product..

Langdurige kleur, nu! Met een pen die de lippen een semipermanente definitie met een lichte kleur geeft en verwent met hydraterende ingrediƫnten - de nieuwe CATRICE Lip Stain! Creƫer de gewenste kleur voor je lippen. De fruitige geur is zinnenprikkelend en aanbrengen is gemakkelijk dankzij de zacht gevormde tip. Pas de Lip Stain toe in meerdere lagen om de kleur te intensiveren. Gebruik waterproof remover om de Lip Stain te verwijderen. Verkrijgbaar in vijf kleuren.


In het gebruik..

Ja dat beloofd nogal wat.. ten eerste is de kleur super mooi op mijn lippen, blijft goed lang zitten dus daar ben ik tevreden over. Maar dat het hydrateerd is niet zo (in mijn geval) na een paar uur heb ik uitgedroogde lippen met velletjes er aan..

Wat wel zo is, is dat het product makkelijk aan te brengen is, maar de stift is vrij hard en voor mijn gevoelige huid gewoon te scherp.  De kleur blijft redelijk lang zitten, maar ik gebruik een  balsem in combinatie omdat mijn lippen dus uit drogen..

Mijn looks..

De kleur is bijna als mijn eigen lipkleur wat ik wel mooi vind.

Prijs..
€ 3,99

Eindbeoordeling..
Het is zeker wel een product dat ik af en toe zou gaan gebruiken, dagelijks zeker niet. Ik ben een beetje wispeltuurig over dit product, de kleur vind ik mooi, blijft een uur of 2/3 wel zitten, waarna je toch met veel producten het weer moet bijwerken. Een nadeel is, dat de stif wat aan de harde kant is..

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of 
minder fijn product vind.