zaterdag 25 februari 2012

Shopblog, afgelope week

Jaa ik ben weer wezen shoppen.. ook al had ik mezelf beloof dat ik niets nieuws zou komen als ik in de kruidvat was en echt alleeen een nieuwe foundation ging halen, omdat de oude op is.

Mijn doel dus, kruidvat in, Catrice vak negeren en alleen naar de onderste plank mijn kleur foundation pakken en weer weg.

en toen ging het mis


Want daar was mijn kleur 010 sand beige, vak leeg.. en dan.. dan moet je verder zoeken, want ik draag graag een foundation, zeker nu mijn huid supersnel reageert en extreem snel rood word als ik het al aanraak.

tja dus toen moest ik wel even verder kijken... en dit is waar ik mee thuis kwam..






Catrice
- Infinite Matt up to 18h make-up, kleur 010 light beige
- eye liner pen, 010 black en 050 black blue
- Multi colour compact powder, lighter skin
Absolute eye colour,
- 180 Ocean's 14
- 280 Heidi Pium
- 350 Starlight expresso
- 500 Hip hop on the tree top

Essence, Stay all day 16h, lon-lasting make-up, kleur 10 soft beige

Rimmel, Glam'eyes professional liquid liner