zondag 5 februari 2012

TCW palette

Een palette die ik niet veel gebruik, maar wel veel gebruikt heb voor m'n Halloween looks bijvoorbeeld.

Het palette heb ik bij de kruitvat gekocht voor minder dan drie euro, niet duur.
Ik vond er erg mooie kleuren in zitten en als het niet iets voor mezelf is kan ik het altijd voor de muziekshows van het zwemmen gebruiken.
Er zitten twaalf lipgloss kleuren in. Ik heb er een aantal getest maar vind ze niet heel fijn, je smeert met je vinger ok zo het hele product mee zoals je ziet. Wel heb ik een aantal kleuren gebruikt voor de Pumpkin Halloween look!

Die rode en oranje bijvoorbeeld. Ik vind het wel een leuke basis voor onder een oogschaduw, wel gebruik ik dan nog een oogschaduw basis om te voorkomen dat het zo in de plooien en lijnen van je gezicht gaat zitten.
Ik snap niet waarom ik nu niet de foto's kan draaien, maar
van boven naar beneden zijn de kleuren die je ziet op de foto van het palette 
zijn de kleuren hier van rechts naar links.
De oogschaduws.

De oogschaduw is erg poederig. De oker kleur heb ik ook wel eens in looks gebruikt.
Erg mooie zee groen kleuren 
Ik vind vooral de laatste twee erg mooi.
Dan de rood/roze/paars kleuren 
Deze vallen echt tegen alleen de rode kleur heeft pigment, de andere heb ik echt een paar keer moeten gebruiken om zo'n kleur er vanaf te krijgen..

Ik vind het een leuk palette, maar eigenlijk alleen voor inspiration looks, die ik er vrij snel weer afhaal.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...