donderdag 23 februari 2012

Unboxing Truly yours, februari


Truly yours, een box vol verrassingen, ik vond het een mooi cadeautje voor mezelf. Na weken wachten tot deze eindelijk binnen kwam werd het afgelopen dinsdag bezorgt. Echt leuk verpakt en een buik vol kriebbels van nieuwschierigheid ontving ik het volgende








Vijf mooie high-end beautyproducten, waaronder something sugary en smoething youthful. Dat staat onder anderen op het kaartje wat bij de box zat, op de achterkant staat een korte beschrijving van de producten, maar die leg ik eerst weg, want ik ben zo nieuwsgierig ik wil het gewoon zien!





Als eerst valt mij de grote pot op, een Brazilian Fruit Body Butter, ideaal want ik was net toe aan een nieuwe. Deze is ook de eerste die ik ga testen, want mijn benen zijn zo droog, hier komt dus binnenkort een review over.
Dan zie ik een mooie nagellak liggen in een zacht roze kleur, en dan drie producten die eerst even goed bekeken moesten worden wat het nou precies was.










Ik vond een product van Make-up Studio, een mooie zwarte cream eyeliner, iets wat ik nog niet heb, laat staan van zo'n mooi exlusief merk. Ik ben heel erg benieuwd of een cream eyeliner iets voor mij is. Maar het is iets wat ik sowieso kan gebruiken.




Dan zit er als laatste nog twee producten in va Lancaster, een merk dat niet zo bekend is bij mij, maar het klinkt duur. Als eerst open ik het doosje waar 365 Cellular Elixir Intense op staat, een mooi klein test product met een pompje, eerste indruk maakt me nieuwsgierig, Als ik lees waar het voor is wordt ik nog enthousiatster! Dit is een soort anti-rimpel cream. Het beloofd uit wetenschappelijk onderzoek dat DNA van de huid afbraak van collageen (iets wat o.a. in de huidweefsel zit wat je huid stevigheid geeft) en versnelde huidveroudering veroorzaakt tegen te gaan. Deze cream zal na 4 weken diepe rimpels en fijne lijntjes zichtbaar verminderen.. Ik ben benieuwd! Ik zal een voor en na foto maken (en hopen dat de inhoud voldoende is voor 4 weken) en dan review ik dit product dus over een maand.


Als laatste zit er nog een Lancaster Sun Sport Easy On Gel in, een zonnenbrand voor deze tijd van het jaar, als je bij voorbeeld in het voorjaarszonnetje gaat hardlopen, of op wintersport gaat. Ik doe beide niet, dus ik moet even kijken hoe ik dit ga testen en of ik dat wel nog laat zien..


Al met al een volle box met veel belovende producten!