dinsdag 28 februari 2012

Truly yours review, Brazilian fruit body butter

Er zat gewoon een full size body butter van 200 ml (waarde € 13,95) in de Truly yours box! Deze ruikt heel lichtjes naar cocos niet helemaal mijn geur maar wel het proberen waard, want ik was ook net toe aan een nieuwe.

De butter is erg romig en fijn aan te brengen, ik krijg er geen allergische reactie van (wat ik snel heb bij butters van wegen de ingrediënten zoals parfum of alcohol die mijn huid irriteren).

Ook smeert het makkelijk uit en trekt het fijn in. Ik gebruik een butter elke avond voor het slapen gaan zodat deze lekker de tijd heeft om in te trekken. De volgende ochtend heb ik na het douche geen nieuwe smeerlaag nodig, want mijn benen voelen nog zacht en gevoed aan.

Ik vind het een fijn product de geur is niet mijn ding, maar dat is weer een persoonlijk iets. Ik gebruik het dagelijks en ben er erg tevreden over. Ik gebruik het wel alleen op me benen, een andere butter die ik wat lekker der vind ruiken smeer ik op me armen en boven lijf, omdat ik van die geur ook wat rustiger wordt en fijn in slaap val daardoor.