zaterdag 25 februari 2012

Truly yours review, Mavala nail color cream

Uiterlijk..
Een leuk klein flesje met gouden dop en een hoop tekst, wat ik wel jammer vind omdat het dan zo vol staat en niet heel luxe oogt, wat ik van catrice bijvoorbeeld wel vind.










Over het product..
Voer voor nagellakfetisjisten, de Nail Color Cream van Mavala. Kleine flesjes – dus ruim voor het stadium uitdroging leeg – in up-to-date kleuren: suikerzoet, helemaal catwalk spring/summer 2012.

Wat nagellakfetisjisten moet inhouden, weet ik ook niet. En ik mag mijn nagellak niet dragen op me werk dus draag het ook niet langer dan twee dagen dragen, dus ik kan niet helemaal zeggen of het echt verzorgend is..

In het gebruik..
Het kwastje is fijn.. en de verpakking is fijn klein, dat is wel een voordeel. Ik vind het altijd zonde als je een grote verpakking hebt en je het na 10 jaar nog hebt. Het kwastje is fijn zoals ik al zei, maar de kleur dekt niet zo, na drie laagjes zit de kleur er redelijk op.

Prijs..
Nail Color Cream € 4,95 voor 5 ml (Fullsize)

Eindbeoordeling..
Ik vind de kleur gewoon echt niet mooi, het is gewoon niet mijn ding. mooi hoor bij het vest wat ik draag. Maar ik hou gewoon niet van nude kleuren. Verder dekt de lak ook niet echt super, maar dat ligt denk ik ook aan de kleur.


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.