vrijdag 24 februari 2012

Unboxing, Glossybox Februari

Nog geen 10 minuten geleden ging de deurbel.. ik was zo enthousiast dat ik schrijvend de box open maak.. De Februari Glossybox, Golden Oldie, gevuld met mooie bijzondere producten voor de lichaamsverzorging. Aldus de bijgeleverde brief.. niet al te vorzichtig scheur ik de verpakking open en vind het volgende..





 


Als eerst valt mij de EOS lip balm sphere op, ik heb hier al veel over gelezen op blogs, die er erg enthousiast over zijn..

Deze groene versie ruikt erg lekker, een review komt zeker deze week al, omdat ik denk dat een lippenbalsem snel beoordeeld kan worden niet?












Dan trekt mij nieuwsgierigheid me naar de drie doosjes die ik vind.. Als eerst open ik die van KOH, er zit een Purifying hand bath in.. iets te enthousiast scheur ik de verpakking open en ruik een heerlijk product.. en nu deze toch open is ben ik wel "verplicht" deze vanmiddag uit te proberen.. nu al zin om even mezelf lekker te verwennen.












Een product van Babor, toen mijn moeder begon met haar schoonheisdsalon zo'n 20 jaar geleden was zij hierbij aangeschreven, ik herinner mij teminste het bortje bij de deur van Babor. Ik ben dan ook wel benieuwd naar dit product en zal dit samen met me mams testen wat wij er van vinden.








Nog een mooi zilver doosje van het mer Shiseido, wat me echt niets zegt maar de verpakking ziet er prachtig en luxe uit.. Het is een Bio Performance Advenced Super Revitalizing Cream.. een heel mond vol. We zullen zien wat het doet. Ik schrik even van de full size prijzen op het kaartje.. maar dat komt later nog wel in mijn reviews of ik dat het ook waard vind.









Als Laatste zit er nog een L'Oreal Paris, studio secret primer in.. een basis voor onder een foundation, dat gebruik ik nooit, dus ik ben zeker benieuwd of er verschil is en of ik het nodig vind om dit product ook bij me dagelijkse routine toe te voegen.


















Ow er zit onder het papier nog een verrassing in! Een luchje van Thierry Mugler, Womanity. Het ruikt lekker.. en ziet er erg leuk uit!











Leuke box deze keer! wel erg laat vind ik, voor een februari box.. maar ik kijk er naar uit om deze producten te gaan testen..



Heb jij ook een van deze boxen laat me vooral weten wat jij er van vind!

Truly yours-februari