zondag 12 februari 2012

Valentijn, Glitter love

Ja glitterss.. niet mijn ding, maar met zo'n feestdag wil je toch iedereen kunnen verlijden en dat doe je met je ogen.. en hoe kun je je ogen doen laten stralen, sprankelen...?
Ik gebruikte:







 
Ik ben begonnen met een oogschaduw basis, waarna ik de cranberry in de arcadeboog aanbracht. Een shimmer highlight en deze twee kleuren mooi laten blenden in de arcadeboog zodat je een mooie vloeiende lijn krijgt.






Toen werd het tijd voor glitter... ik gebruik altijd een tissues ter bescherming zodat niet mijn hele wangen ook onder zitten. Ik heb deze zoals je ziet aangebracht tot ongeveer twee derde van m'n bewegend ooglid en onder het oog.

Ik bracht nog een eyliner aan vlak langs de wimper rand en op de waterlijn, met mascara maakte ik deze look af.

Omdat de ogen extra opvallen met glitter heb ik de wenkbrauwen (extra) goed bij gewerkt en mooi bijgetekend dit trekt alle aandacht naar jou look toe..
 Veel scholen hebben rond deze tijd soms een Valentijns gala..
vandaar dat ik deze look gemaakt hebt,
er zullen ook vast feesten zijn ofzo..
Maar het leek me gewoon leuk om lekker los te gaan!
  
A nice soft romantic cranberry look,
with lots of glitter