zaterdag 11 februari 2012

Valentijn, Loving kiss

Valentijn.. Zo'n heerlijk commercieel iets is het geworden. Nu heb ik al bijna vier jaar een vriend, maar op de middelbare school kon je een roos anoniem versturen, ik krijg er weer helemaal vlinders van in mijn buik. Jammer dat het zo commercieel is geworden, maar toch wilde ik deze dag niet voorbij laten gaan.

Dus een heerlijke kissable look..


Ik gebruikte voor deze look;
de grijs en creme kleur hiervan. 
❥ warme blush essence
❥ foundation catrice
❥ poerder catrice



De creme kleur zit in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw, de grijze kleur in de arcadeboog. Een menging van deze twee kleuren heb ik over het bewegend ooglid aangebracht.

Ik heb een dun lijntje aangebracht met een hele korte wing om het even net iets meer aan deze look te geven.

Nog een voorbeeld van een variatie met iets meer kleur kan je op de link zien die ik denk ik draag de 14de..

De waterlijn heb ik gekleurd om mijn wimpers voller te maken..











Mijn haar draag ik het liefste los, maar met een kleine klip is het toch net weer anders..

(ow wat kijk ik weer vrolijk)
Stiekem vind ik het een heerlijk romantische dag, waar ik m'n schatje gewoon ga verrassen..

❥ Wat doe jij met valentijn?!