zaterdag 4 februari 2012

Why I do.. Making wings..

Een naturel look maak ik veel als ik geen tijd heb, maar door een eyeliner aan te brengen maak je een look zo veel meer dan een enkel en alleen wat oogschaduw.. Why I do wings?






Voornamelijk breng ik eyeliner aan om mijn ogen wat extra er uit te laten springen, de aandacht daar naar toe te trekken...

Deze super simpele look met een basis creme kleur over het bewegend ooglid en een bruine kleur in de arcadeboog en buitenste ooghoek wordt met een eyeliner alleen al veel mooier en spannender..
Zie je hoe zo'n kleine toepassing een look al veel meer kan geven?


 
Dan kan er nog meer aan gegeven worden..
een wing, een uitschieter naar boven wat het oog wat verleidelijker maakt en meer sexy vind ik.



Deze kan wat dunner zoals hierboven, wat ik voor mijzelf aanraad, want kijk maar wat een wat dikkere lijn doet bij mij..

Dit accentueerd dat mijn arcadeboog wat meer gaat "hangen" (door "ouderdom") Dus voor mij niet te dikke eyeliner maar mooi subtiel zoals de eerste wing.

Dit met combinatie van de week de waterlijn zwart maken, maken mijn ogen mooi een geeft me een sexy uitstraling vind ik. Simpel snel en prachtig bij bijvoorbeeld rode lippen?