vrijdag 23 maart 2012

Big shoplog

Ik ben gister heerlijk in de stad geweest, waar ik langs ging bij de V&D, ik hou echt niet van opruiming/uitverkoop/sale.. Het is altijd zo'n chaos, rommel in de winkel ik voel me dan zo niet op m'n gemak, omdat ik rustig wil snuffelen zonder aan de kant te worden geduwd enz enz..
Dus bij de Sephora, mannen buiten de poortjes en veel vrouwen rond om grabbeltonen vol make-up, ik heb zoiets nog nooit gezien, wat een gedoe en geduw en om wat? Uit eindelijk vond ik een rustig plekje en kocht 6 producten voor € 20,- ipv € 56,- (daarom duwde ze dus..)

Ook waren mijn nieuwe brillen klaar, er gaat weer een wereld voor mij open, zo helder kan ik alles weer zien. Ik was dus erg toe aan een nieuwe. Ik heb drie monturen waarvan een van kunststof, twee roden en een grijzen..















Opweg weer naar de tram, kwamen we langs de Sabon, een nieuwe winkel op Hoogcatrijnen in Utrecht aan de V&D vast. Door de luxe en prachtheid van de winkel namen we even een kijkje. De vriendelijke dames lieten me wat uitproberen en een van hun heeft net zoals ik zo'n onverklaarbare gevoelige huid..











Ik kreeg (na betaling natuurlijk) een goed gevulde tas met verschillende producten waaronder, een scrub, butter, lichaamszeep, masker leuk verpakt mee naar huis..










En als laatste kocht ik bij de I love snkr, een paar zwart met roze Sneakers, voor het voorjaar. Nog even langs de Mediamarkt voor een geheugenkaart en ik vond het wel weer genoeg voor die ochtend. Thuis aangekomen, kreeg ik ook nog de Glossybox..

Een Big Shopping mornig dus. in de loop van de komende weken laat ik wel meer zien wat ik gehaald heb, maar ook hoe het bevalt enzo..

In ieder geval, maakte dat naast het lente weer mijn dag natuurlijk helemaal goed!