donderdag 29 maart 2012

Catrice, 040 Never let me go!

Ik moest iets kleins hebben bij de kruidvat, ja en toen liep ik per ongelijk langs het Catrice schap.. En tja, toen lag deze in m'n mandje opeens ;)
-- Uiterlijk..
Ik vind de verpakkingen van Catrice zo mooi, strak, je ziet wat er in zit gewoon mooi dus.
Over het product..
De kleuren zijn erg mooi, dekken goed, maar wat mij vooral aansprak aan deze Absolute Eye Colour, zijn de mooie combinaties die je er mee kan maken. De kleuren zijn perfect op elkaar afgestemd. 
In het gebruik..
Ik heb veel producten van Catrice, de matte oogschaduws zijn toch wel mijn favorieten, gewoon omdat deze mooi blenden, natuurlijk zijn. Deze quatro heeft glanzende kleuren de linker twee hebben een glitter de andere twee een glans, gelukkig zit ik niet helemaal onder de glitters en zijn de kleuren ook goed dekkend.

Mijn looks..
Komt er uiteraard aan!

Prijs..
een euro of 5?
Eindbeoordeling..
Prachtige kleuren ideaal voor elk seizoen! maar vooral voor nu, prachtig voor neutrale looks smokey looks, ik kan er echt van alles mee doen..

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.