woensdag 7 maart 2012

Elf -- VS -- Make-up Studio

Cream eyeliner.. een product dat ik niet zo veel gebruik, voornamelijk omdat je dit met een kwast moet aanbrengen en ik hier gewoon niet zo heel veel ervaring mee heb.

Ik had al een cream eyeliner die ik wel eens gebruikte om me waterlijn zwart te maken aan de boven kant totdat ik een perfect oogpotlood vond die zwart genoeg was en ook zacht genoeg maar vooral lang bleef zitten..

Dus.. Ik kreeg in de box van Truly yours, een cream eyeliner van Make-up Studio, wat mij mooi de kans gaf om weer eens wat vaker cream eyeliners te gaan gebruiken en de verschillen van een vrijwel duur merk tot extreem goedkoop te testen en te vergelijken.
Als eerst de kleur.. links ELF rechts Make-up Studio de dikte licht aan mijn kwast techniek. De kleur zijn beide duidelijk zwart zwart, de Make-up Studio cream is wat minder zwart zoals je ziet. Ik heb geprobeerd beide aan te brengen met een gelijke hoeveelheid en dezelfde kwast. 




In gebruik.. ik draag rechts ELF en links Make-up Studio. De creme van Make-up Studio is iets zachter in gebruik dan dat van ELF, maar dit is zo'n klein verschil dat je het alleen zo merken wanneer je het test tegelijk.. (zoals ik nu dus doe)


 ❥ Hier draag ik Make-up Studio.













❥ en hier de eyeliner van ELF.

De prijs van Elf cream eyeliner is € 4,- de inhoud is ook ongeveer hetzelfde als die van Make-up Studio, deze kost € 14,90 voor 2ml hier zit wel een kwastje bij verbergt in de dop, maar bij die van ELF kreeg ik ook een kwastje bij.

Nogal een prijs verschil vind je niet.. ik vind tien euro best veel.. daar kan je twee eyeliners van elf van kopen, maar zo zie ik het dan.


Uiteindelijke winnaar?

❥ Elf, is goedkoop, prima in gebruik en meer dan zwart
Make-up Studio, vind ik duur, wel makkelijk in gebruik maar is niet zo zwart als het zou mogen zijn.

Ik zou als ik nog eens een cream eyeliner zou kopen die van ELF kopen. Wat ik een ander aanraad? Ik denk elf, maar ik vind dat je het vooral lekker zelf moet weten wat je gebruiken "moet".

Het is dat ik de eyeliner van Make-up Studio dus gekregen heb anders had ik deze sowieso door de prijs al niet aangeschaft, maar ik ben dan ook echt een krent en opgevoed met het idee van "liever 4 producten dan 1".