zaterdag 17 maart 2012

Finale review, Glossy box februari

Ik heb inmiddels alle producten getest of ze zijn gewoon op.. dus het leek mij leuk om een Finale Review te doen van de Februari Glossy box
Wat zat er ook al weer in de box? 
KOH, er zit een Purifying hand bath
Doctor Babor, Derma Cellular Collageen Booster Cream
Shiseido, Bio Performance Advenced Super Revitalizing Cream.
Thierry Mugler, Womanity.

Over een aantal producten heb ik een review geschreven, waarvan de links hierboven staan. Sommige heb ik nog niet gereviewd dus dat doe ik nu even kort.






KOH, er zit een Purifying hand bath 
Deze Hand bath, was wel grappig, een fijn bruistablet dat lang bruiste. Nadat deze bruisen voorbij was, was ik er ook wel klaar mee.. veel geduld heb ik er gewoon niet voor, maar m'n handen voelen zacht, het water ruikt heerlijk, maar me handen voelen ook zoals je dat van water krijgt verrimpeld, een beetje dubbel op dus. Een lekker product maar zou het nooit nog eens gebruiken denk ik.

Dit luchtje ruikt heerlijk, niet mijn geur maar m'n mams is er erg blij mee.. Een leuk extratje daar hou ik wel van en of ik daar nu mezelf blij mee maak of een ander dat doet er niet toe.

Wat een lekker product is dit! Het is een hele zachte cream wat ik aan breng rond om me ogen, neus, kin en voorhoofd. De T-zone dus. Wat het doet, is het "opvullen van je rimpeltjes" een basis voor onder de foundation of gewoon zo. De cream voelt super zacht aan. En mijn kleine rimpeltjes rondom me ogen verdwijnen ook een beetje.




Het ei waar ik verliefd op werd! wat een fijne balsem is dit, ik gebruik het bijna dagelijks. Als deze ooooit op raakt denk ik wel dat ik het nog eens zal aanschaffen.

Ik heb een review hiervan geschreven, het is een fijne cream en ik heb er denk ik een kleine drie weken mee kunnen doen, maar dan gebruikte ik het niet over het hele gezicht en decolleté omdat daar gewoon te weinig voor was. Je moet een gezichtscream altijd wel minstens een week kunnen testen.

Ik vond het een fijne creme, niet extreem speciaal, ik zou het niet nog eens kopen omdat ik m'n eigen creme toch fijner vind.













Doctor Babor, Derma Cellular Collageen Booster Cream

Dit product heb ik aan m'n moeder geven, ze heeft hier in het begin van haar carrière mee gewerkt. Dit was Het merk 20 jaar geleden. Ze was er ook erg blij mee dat ze deze mocht hebben.

"Het product is makkelijk in gebruik, voelt zacht aan en ruikt lekker. De cream trekt wel erg  snel in en moet het dik aan brengen.. 


Zelf zou ik het niet kopen, niet alleen vanwege de prijs maar ook omdat mijn eigen producten veel fijner zijn en meer resultaat te zien is en daarbij ook nog veel goedkoper.."



Een leuke veelzijdige box, de EOS balm ben ik echt heel blij mee, de andere producten vond ik leuk eens te mogen testen.

Ik zal dus alleen nog de eos balm kopen als deze ooit opraakt..

Heb jij ook de Glossy box gehad?

en wat vond je er van?!