donderdag 15 maart 2012

Finale review, Truly yours box februari

Ik werd erg verrast door deze Truly yours box, na een aantal reviews zet ik alles nog even op een rijtje
Wat zat er in?
❥ Lancaster 365 Cellular Elixir Intense
❥ Lancaster Sun Sport Easy On Gel

De butter is een fijn product maar, zo niet mijn geur.. maar een van mijn vriendinnetjes houd van cocos, dus die ga ik van de week hier maar eens mee verrassen.. (als ze dit niet leest, maar dan nog)









Hier heb ik een Versus artikel van gemaakt, wat een mooie uitkomst was om "het" visagie merk tegen over een budget merk te zetten..


Lancaster Sun Sport Easy On Gel
Deze heb ik helemaal niet getest, aangezien ik gewoon nog niet echt buiten ben geweest om van het lente zonnetje te genieten.. maar het blijft in mij to do bakje liggen..

Lancaster 365 Cellular Elixir Intense
Wat een lekker spul is dit.. maar het resultaat was helaas niet te testen in drie weken, hier moet je echt meer tijd voor kunnen nemen, helaas is deze creme op, wat wil zeggen dat ik weer terug val op me oude vertrouwde producten.
Wat een niet mooie kleur is dit, voor sommige zal die prachtig zijn, maar voor mij?! nee niet mijn kleur.



Een hele leuke gevarieerde box dus, niet alle producten zijn even fijn of zou ik hierna nog eens gaan gebruiken, maar deze box is echt een cadeautje voor mezelf.