maandag 5 maart 2012

Foto's uit de oude doos

Toen ik laats wat foto's aan het zoeken was van mij, tien jaar geleden kwam ik nog wat leuke foto's tegen.. het leek mij wel leuk deze ook nog even te laten zien..

Deze eerste is van me broertje en mij.. we schelen iets meer dan een jaar, wat super leuk is, vroeger spelden we veel samen, bouwde hutten klommen in bomen en later gingen we wel afzondelijk van elkaar stappen, maar hij bracht mij altijd netjes thuis, aangezien we in het zelfde cafe waren. Als ik een vriendje had kwam hij altijd even zeggen.. "als je me zus wat aan doet... dan..." zo schattig, of met uitgaan ook, altijd erg beschermend.. Me kleine broertje dus die een kop groter is dan ik, blijft me kleine broertje :)

Elke weekend na het eten hadden we een soort feestje met het gezin. Het was echt het moment dat we wel met z'n allen waren, door de weeks was de een sporten dan moesten me ouders weer werken enz.. enz..

Dus van het weekend maakte we echt een feest. Dansen op tafel, muziek hard aan.. dat is wat wij deden. De gitaar hing boven de deur naar de hal als decoratie.. Me paps heeft een spiegel in de vorm van een saxofoon in z'n handen..




Me jongste broertje en ik.. Ik haalde hem veel op van school, omdat ik maar twee dagen school had en in het weekend werkte (rond me 18de) we hebben best wel een hechte band opgebouwd.. en nu.. nu hij 13 is en bijna net zo groot is als dat ik ben.. is het nog steeds m'n kleine broertje, maar iets bijdehanter dan toen der tijd.




Vinden jullie dit soort artikeltjes leuk.. Ik zit er over te denken wat meer foto's van wat ik zo al doe in de maand soort neem je mee door mijn maand, met foto's.. Mij vraag aan jullie of je dit soort "persoonlijke" artikels leuk vind om te lezen op deze beautyblog.. anders doe ik het niet hier maar op me persoonlijk blog..