dinsdag 13 maart 2012

From 2, Lovely pink


Soms heb ik een look die neutraal heel mooi is, maar als je meer wilt hoef je soms maar een kleine aanpassing doen en je veranderd 
From a day-look 2 a Lovely look..









Ik heb helemaal geen neutrale kleuren gekozen, maar juist wel een neutrale look gemaakt. Heel soft, smooth, en lovely pink Natuurlijk!

Ik gebruikte voor deze look de volgende oogschaduws:
- Sunkiss-pink

Ik ben begonnen met de zachte maar glansende kleur van Manhattan-sand, door deze aan te brengen over het bewegend ooglid, en onder het oog. Over de buitenste twee derde van het bewegend ooglid, bracht ik de licht roze kleur van de Sunkid aan. Hierna koos ik voor de paarse kleur in de arcadeboog.







Door enkel nog een eyeliner toe te voegen maak je de look al veel meer sprekend.
Best een verschil niet!? zo'n kleine verandering kan je van een neutrale look naar een wat sexy look voor als je direct uit je werk/school door gaat naar een feest/diner?