maandag 19 maart 2012

From 2, Rimmel purple

Ik hou van paars, echt een mooie kleur voor zowel bruine, groene of blauwe ogen. Ik koos voor vandaag weer eens het prachtige Glams' Eyes quatro van Rimmel,  003 smokey purple.
Ik gebruikte het palette zoals het bedoelt is, de lichte kleur over het bewegend ooglid, de licht paarse kleur in de arcadeboog en deze blend ik samen met de donker paarse kleur. En de highlight in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw.
De wenkbrauwen zijn bij getekend, mascara en de look is wel klaar.


De donkerste kleur zit ook nog onder het oog. Een mooie redelijk neutrale look, maar ik wilde meer.. natuurlijk wilde ik meer.. ik heb een prachtige blauwe eyeliner nog liggen en een paarse mascara..

Hoe af maakt die eyeliner deze look!?
De onderste wimpers maak ik paars met een mascara, wat het oogwit witter maakt.
De wing daar hou ik van, sexy, vrouwelijk en maakt naar mijn idee deze look gewoon perfect!

From basic 2 Sexy purple, perfecte mooie rustige looks, ideaal voor de Lente kriebels die opbloeien met dit heerlijke weer van vandaag!

Hele fijne maandag allemaal
xx