maandag 5 maart 2012

Geld maakt niet gelukkig, maar..

Nog Een Nieuwe categorie op deze blog.. Geld maakt niet gelukkig maar.. dit is wat mij blij maakt.

Er zijn altijd dingen waar je net even weer wat blijer van wordt dan dat je al was, een muziek nummer dat je laat herinneren aan een mooi moment, een glimlach van een onbekende op straat, De oogschaduw kleur waar je al jaren naar opzoek was.. zo kan ik dus wel even doorgaan. Wat mij ook gelukkig maakt, zijn jullie reacties, de statistieken van deze blog, gewoon het feit dat er mensen zijn die dit lezen, hier misschien wat mee kunnen, maakt mij blij en geeft mij energie!

Vandaar deze Geld maakt niet gelukkig, maar.. categorie!

En als eerste deze!
 
Dit is een deel van onze woonkamer.. met een pracht tafel die krom is een schouw.. 
maar wat mij nu zo blij en gelukkig maakt zijn de lampen!

Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag afgelopen zomer (ja dat is al minstens zeven maanden geleden), maar sinds dit weekend hangen ze! Ik heb ze ergens gevonden, het zijn eigenlijk twee bakken, waar ik lampen van gemaakt heb, met ketting en alles er aan..

En elke keer als ik de woonkamer inloop verschijnt er een glimlach op mijn gezicht..
Stom eigenlijk zo iets kleins..
Maar het maakt dit hoekje af!
(op de snoer die nog weggewerkt moet worden na)

Vraagje aan jullie
(*1 vinden jullie dit soort artikelen leuk om te lezen!?)

Wat maakt jou gelukkig?