dinsdag 13 maart 2012

Glossybox review, Loreal primer

L'Oreal Paris, studio secret primer in zat ook in de Glossybox.. een basis voor onder een foundation, dat gebruik ik nooit, dus ik ben zeker benieuwd of er verschil is en of ik het nodig vind om dit product ook bij me dagelijkse routine toe te voegen.
Ja grote foto, maar om even aan te tonen dat ook mijn huid zeker niet perfect is, beginnen bij mij wat fijne lijntjes te ontstaan rondom de ogen. 

Ook heb ik grove porien rond en op m'n neus en wat oneffenheden op mijn kin.




De zachte creme is een primer die je dus onder je foundation doet om je gezicht egaal en glad te maken. Dat is wat het beloofd.

Ik gebruik ongeveer een vinger per keer. En het is een gewoonte geworden om deze voor me foundation aan te brengen..


 




Ik breng de creme aan rondom me ogen, neus kin en voorhoofd. 









Het resultaat na het aanbrengen van de primer, zie ik al verschil, de creme vult de porien zonder dat het zwaar aan voelt, verbazingwekkend fijn. 

Ik heb ook het gevoel dat de primer ook mijn huid voed.
















Even een close-up, hier heb ik ook foundation op gedaan al.
Wat een resultaat he!?


En rond om me ogen vult het de mini fijne lijntjes.
Het eindresultaat vind ik echt super, zeker als je kijkt naar de grove poriƫn rondom mijn neus.

Of de foundation ook langer blijft zitten weet ik niet echt, maar ik ben in iedergeval erg tevrede over dit product!

Het kost € 16,99 en of ik dat nog eens zou uitgeven weet ik niet. Ligt er aan hoelang ik er mee doen en misschien dat ik eerst opzoek ga naar een vergelijkbaar product van een iets meer budget merk..

Heb jij wel eens een primer gebruikt zoals deze?
En hoe bevalt het je?

EN heb je misschien een tip voor een budget versie?