vrijdag 2 maart 2012

Gosh, pigment en gloss

Een paar weken geleden won ik een winactie waar deze prachtige producten van gosh in zitten. Een hele mooie pigment een een super parelmoer kleurige lip gloss
De gloss voelt heel fijn aan, plakt natuurlijk wel maar niet extreem. het blijf goed lang zitten en de glans is heel erg mooi. Er zit echt een parelmoer kleur in met lichte glittertjes.
De applicator is ook erg fijn, prima makkelijk vormmaatje. Makkelijke platte vorm, puntje voor de hoekjes ideaal. En er zit een beetje vanille-achtige geur aan, maar helemaal niet overheersend.

Dan de pigment, ik heb twee andere pigments van Gosh en ik was bang dat deze er erg op zou lijken, maar dit is een super mooie goud roze kleur, terwijl ik een parelmoer roze nog heb.

Mooie toevoeging aan mijn stash dus.

Er zit een mooie glans aan, mooie gouden glitter..

Ik ben erg blij met de producten en dat ik ze gewonnen heb maakt het extra leuk!