vrijdag 9 maart 2012

I love winter, LOTD Golden Blue

Met de nieuwe kleuren van Elf, combineerde ik voor deze look de donker blauwe Navy kleur met de goud groene kleur. Met m'n favoriete highlight en eyeliner maakte ik deze look compleet.
Over het bewegend ooglid dus de groene kleur en in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw de highlight.

 
Over de arcadeboog het buitenste ooghoek en onder het oog zit de Navy kleur. Deze heb ik overlaten lopen met de groene kleur op het bewegend ooglid, door steeds de kwast te draaien met aan de ene kant groen en de andere kant blauw, waardoor de kleuren steeds een beetje meer in elkaar mengen en je een mooie overloop van kleur krijgt.
Ik heb een zwarte eyeliner vlak langs de wimper rand aangebracht en met een potlood de waterlijn aan de bovenkant zwart gemaakt voor volle wimpers.

De onderste wimper rand heb ik met een wit oogpotlood gekleurd om mij ogen wat groter te laten lijken, maar vooral voor de verandering.