woensdag 14 maart 2012

Lentekriebels, Spring green

Lentekriebels, het begint al weer een beetje, die zon waar we alle zo naar verlangde, om weer wat energie te krijgen en te hebben, om meer te doen, uitdagingen aan te gaan. Iedereen is gewoon net wat vrolijker, dat merk je gelijk zodra je de staat op gaat, met die eerste lente zonnetjes.
Maar ook de lente-se regenbuien, die er zijn, daarna ruikt het park zo lekker fris en groen. En dat is wat mijn inspireerde voor deze Nieuwe categorie Lente kriebels.
Voor deze look gebruikte ik een mos groene kleur die ik combineerden met een gele goud glans.

Ik begon met de groene kleur, niet heel zomers, die mos groene kleur, maar ik lied deze kleur overlopen in een gouden kleur.

In het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw zit mijn favoriete highlight deze is ook mat net als de groene kleur.


Ik gebruikte alleen zwart oogpotlood op de bovenste waterlijn, mascara, wenkbrauwpoeder en deze look is af.

Dus de bos mos groene golden look, lijkt me prima voor aankomende lente, alleen al nu alles weer begint te bloeien en groeien..