woensdag 28 maart 2012

Look Truly yours, Models own Shimmer eyeliner

In de Truly yours box van maart, zat zoals jullie konden zien, een goud oogpotlood. Zo niet mijn kleur, door de olijf-kleurige ondertoon van mijn huid, maar ik laat me daardoor niet in de weg staan en natuurlijk daagde ik mezelf uit deze kleur gelijk te gebruiken in de eerst volgende look!
Models own Shimmer eyeliner pencil in real gold. Dat is het dan, een oogpotlood met een smudger en een punterslijper dop. 











De kleur geswatsht. Het is niet mij kleur, heel persoonlijk natuurlijk, maar vind het ook niet zo heel mooi op mijn huid staan..

Ik bracht deze kleur aan over het bewegend ooglid, ik gebruik het dus niet echt als een eyeliner, maar echt als vervanger voor een oogschaduw.

Verder gebruikte ik de kleuren van het Rimmel 002, Smokey brun quatro.

De gouden kleur (kleur 2 (als je met de klok mee draait)) bracht ik aan in het buitenste ooghoek, deze is iets donkerder dan die van het oogpotlood.

Daarna gebruikte ik kleur 1 over de arcadeboog en onder het oog voor meer definitie. Met kleur twee blend ik alle kleuren mooi in elkaar over.

De highlight van het palette zit onder mijn wenkbrauw.

Uiteraard dit alles over een oogschaduw basis. De look maakte ik af met een mascara en ook tekende ik weer mijn wenkbrauwen bij.





Best een geslaagde look al zeg ik het zelf, zo zie je maar weer dat je niet op de eerste indruk af moet gaan en iets eerst moet proberen voor je het beoordelen kan. Het oogpotlood komt dan ook niet in de prullenmand te liggen maar netjes naast de andere in mijn stash lade.
 Ben jij wel eens verrast door een kleur/product dat op het eerste oog niet zo jou ding zou zijn?