maandag 12 maart 2012

LOTD, Green brun


Ik heb zo veel vrije tijd dat ik lekker veel Looks of The Day, maak, heerlijk even een momentje van ontspanning achter m'n make-up tafel..

Ik gebruikte voor deze look deze twee oogschaduws
Rimmel, 120 Urban green
Rimmel, 002 Smokey brun 






1
4    2
3



Over het bewegend ooglid zit kleur vier aangebracht. Daarna heb ik de groene kleur over het arcadeboog en over een deel van het bewegend ooglid aangebracht.

Met de twee de kleur van het Brun quatro heb ik deze groen vervaagt in de arcadeboog en daarna heb ik de highlight kleur aangebracht (kleur 3) overlaten lopen






Ik heb nog een eyeliner aangebracht, niet heel goed gelukt bij deze look, dit is een soort stift eyeliner van Catrice die ik nog aan het testen ben.. vergt wat oefening zo te zien..
 
Ik heb m'n haar met een elastische klip vast gemaakt, 
met me haar aan een kant van mijn gezicht.
 Waarna ik mijn pony nog even style en zo de deur uit kan..
Een warme look, wat snel kan
maar waar ik ook lekker de tijd voor nemen kan
Dat zijn echt momentjes van ontspanning..
even tutten op m'n plekkie