woensdag 7 maart 2012

LOTD, Natural brun

Een LOTD voor vandaag, ik gebruikte het Rimmel 002, Smokey brun palette met hele mooie warme bruin kleuren.

Ik merk dat ik de laatste tijd weer echt van de "naturel" looks ben met een mooie wing en dan wat fellere gekleurde lippen.

Vandaar dus ook weer een wat zachtere look, omdat ik bijna nooit ook de rest van me gezicht laat zien doe ik dat vandaar voor de verandering dus wel.. Kan ik ook even laten zien welke blush en bronzer ik graag gebruik.
Ik heb de kleuren van het palette gewoon gebruikt waar ze het meest logisch zijn. Ik begin met een oogschaduw basis, waarna ik de gouden kleur in de arcadeboog aan breng kleur 2 als je met de klok mee kijkt van het palette.














1
4    2
3
De eerste kleur zit dan in het buitenste ooghoek en onder het oog, ook heb ik deze over de arcadeboog gedaan, waarna ik nog eens de gouden kleur er over heb gedaan om te blenden. Als laatste dan nog de highlight onder de wenkbrauw en de vierde kleur.

Hierna heb ik weer me wenkbrauwen bijgetekend, een eyeliner aangebracht en mascara.
Als bronzer gebruik ik 40 Natural beauty van essence onder me jukbeenderen en een Hema Blush Wet & dray nr 2 heb ik droog aangebracht op het jukbeen.
Op de lippen zit een super mooie roze lip gloss van essence Stay on me, 04 trendsetter.




Mooie naturel look met een mooie roze kleur lippen die mooi kleurt bij de blush van de hema.