donderdag 1 maart 2012

LOTD, Natural purple

Zo wat ben ik niet blij met me haar, wil maar niet zitten hoe ik wil, echt zo'n fase waar je even door heen moet bijten als je het langer wilt laten groeien..

Elke keer aan het begin van een maand, spreek ik een soort "goede voornemen" met mezelf af. Deze maand gaat heel veel brengen, heel veel goeds hoop ik, maar daarbij komt ook erg veel spanning. Mijn goede voornemen voor deze maand..

Gewoon maar over me heen laten komen en we zien wel hoe het loopt.

Dus geen gezeur over m'n kapsel maar gewoon een look, die ik steeds vaker begin te dragen merk ik..
 Vrij neutraal, mooie  open ogen..
Na een foundation, poeder en een shaper bracht ik nog een mooie highlight aan op m'n jukbeenderen, hier zie je hoe deze glanst.. geeft me een "gezonde uitstraling" zoals je ziet op de eerste foto.
Ik gebruikte voor de ooglook,
waarvan de zacht roze over het bewegend ooglid en de highlight onder de wenkbrauw. 
Als eerste na de oogschaduw basis heb ik de taupe kleur gebruikt over de arcadeboog, met een pencil kwast heb ik meer diepte aangebracht met de paarse kleur Heidi pium.

Dit alles heb ik geblend met de kleuren van onder de wenkbrauw en de kleur op het bewegend ooglid.

Ik heb een keer voor de verandering geen oogpotlood op de onderste waterlijn gedaan, wat me look wat neutraler en rustiger maakt dan anders.
Wel een liquid eyeliner, eentje die ik aan het testen ben, en nu ik de close up foto zie niet helemaal recht..
Ik draag mijn favorite lip gloss Essence, stay with me 02 my favorite milkshake. Ik ben inmiddels aan de derde begonnen zo vaak draag ik deze gloss.
Ook draag ik een andere mascara dan anders, een van Rimmel, die wimpers meer volume moet geven, met een aparte vorm borstel (later meer hier over)