zaterdag 10 maart 2012

LOTD, Spring feelings

Soms als het zonnetje zo heerlijk vroeg door het raam schijnt, krijg ik echt die lente kriebels. En als ik dan mijn stash lade open maak en dan deze kleur roze zie liggen, moest ik daar wel een look mee maken!
Ik maakte een look, trok me lente kleren aan.. en je raad het al, het begon te regenen en regenen en regenen.. maar in ieder geval kan ik wel vast een spring look laten zien!
Over het bewegend ooglid bracht ik die roze kleur aan, waarna ik met een taupe kleur de arcadeboog wat aanzette.
Vrij licht, neutraal, maar ook erg kleurrijk, lentes en fris.
De roze kleur zit dus over het bewegend ooglid ongeveer twee derde daarvan over het binnenste ooghoek koos ik een kleur van het NYC Broadway palette, hiervan koos ik ook de higlight die ik onder de wenkbrauw aanbracht.








Verder mascara, wenkbrauwen bij geteken en de waterlijn heb ik zwart gemaakt.

Ik gebruikte,
- compact poeder catrice
- oogschaduw basis essence
de eerste roze kleur en de highlight
- Essence blush, 40 natural beauty en 10 adorable
- Essence, Stay with mey lip gloss 03 Candy Bar




Heb jij al de lente kriebels?!