vrijdag 16 maart 2012

EOTD, Blue eye's

Zo weer een helder blauwe lucht vandaag, wat mij inspireerde voor deze Look throug my eye's.

Enkel een ooglook dus!

Ik heb de volgende producten gebruikt:
Catrice, 180 Oceans 14 

Deze laatste geef ik weg in een WIN ACTIE


Als eerst begon ik met een oogschaduw basis natuurlijk, zeker bij dit soort kleuren springen er dan extra goed uit!

Dan breng ik de arcadeboog kleur aan, waarna ik de Posh kleur van rimmel over twee derde van het bewegend ooglid aanbracht, de kleuren laat ik zachtjes in elkaar overlopen.





Over het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw zit mijn favoriete highlight kleur.

Ik breng een blauwe eyeliner aan zonder wing maar wel iets verdikt aan het uiteinde. De bovenste waterlijn maak ik zwart zodat mijn wimpers meer volume krijgen. 




Als laatste teken ik mijn wenkbrauw nog iets bij, mascara en dat was het voor deze Lentse hemelsblauwe eye look.