donderdag 8 maart 2012

EOTD, Elf soft purple

Natuurlijk moest ik hier een look mee maken, wat een pracht kleuren zijn dit toch, ideaal om een neutrale look mee te maken, zonder dat je zo snel terug valt op natuur tinten.










Ik gebruikte deze kleuren van het ELF palette dat ik van de week lied zien in een review. Voor deze look gebruikte ik alleen de links kleur boven in niet.





Over het bewegend ooglid zit de groene kleur, deze lied ik overlopen in de licht paarse kleur (recht onderin het palette) en de donker nevy kleur zit over het buitenste ooghoek, een klein beetje in de arcadeboog en onder het oog.

Ik heb een blauwe eyeliner gebruikt en een kleine wing er aan gemaakt.





Verder gebruik ik zoals altijd mascara, oogpotlood en wenkbrauwpoeder en als eerste natuurlijk een oogschaduw basis.

in het binnenste ooghoek en ook onder het oog zit de groene kleur nog eens.

Je ziet ook dat ik mijn waterlijn zwart heb gemaakt, en misschien zie je wel hoe vol me wimpers hierdoor lijken, samen met de eyeliner.
Ik ben super blij met deze kleuren, ik kan er mooie zachte looks mee maken, wat volgens mij ideaal is aankomende lente, aangezien fel gekleurde lippen in worden en daarbij passen zachte pastel looks prachtig bij..