vrijdag 30 maart 2012

EOTD, Never let me go!

Ik lied al het prachtige palette zien dat ik had gekocht van de week.. Natuurlijk moet daar snel een look mee gemaakt worden, dus dat deed ik vanochtend.








Helaas zijn de foto's wat minder gelukt, zonder de zon moet ik nog een beetje puzzelen hoe ik het met belichting moet doen.
Maar de look dus. De kleuren van het palette zitten op de meest logische plekken denk ik. De lichtste kleur over het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw, waarna ik de zacht roze kleur over het bewegend ooglid heb gedaan.

De zacht bruine/taupe kleur over de arcadeboog en de donkere kleur voor meer diepte en definitie dun in de arcadeboog, waarna het vanaf het buitenste ooghoek onder het oog tot ongeveer de helft is aangebracht.

De look maak ik af met een kleine wing, mascara en wat wenkbrauw poeder..