dinsdag 6 maart 2012

EOTD, Treetop green

Met een van mijn nieuwe kleuren van catrice maakte ik een nieuwe look met deze prachtkleur waar ik echt steeds meer van ben gaan houden.. Groen was altijd een kleur dat zo niet mijn ding was ook al staat de kleur mij prachtig ik heb gewoon niets met groen.

Maar deze kleur maakt mijn bruine ogen zo mooi hazelnootbruin en is ook nog eens mat, waardoor er heeel groot mijn naam op stond toen ik deze in de winkel zag..

Een "grapje" van me mams.. als je iets graag wilde zoals bijvoorbeeld het laatste stukje chocolade in de kast, dan vroeg zij, "staat je naam er op?" waarop ik natuurlijk JA antwoorden, en dan mocht je het hebben..
Maar voor deze look dus gebuikte ik een paar pracht kleuren.. ja ik ben echt verliefd en dit is een look die ik (ondanks dat ik erg maar dan ook echt heel erg veel varieer in mijn looks), deze wel steeds vaker terug zie komen.







Ik gebruikte deze kleuren voor de look:
Catrice-500-hip-hop-on-tree-top
Catrice, 010 The Seasons Must Have
de groene kleur hiervan
Catrice-350-starlight-expresso
Catrice-090-bring-me-frosted-cake

❥ verder een oogschaduw basis van essence
❥ een wenkbrauw poeder van Catrice
❥ de eyeliner is ook van Catrice
❥ en natuurlijk nog mascara, ik gebruikte die van rimmel



Als eerst bracht ik de hip-hop-on-tree-top aan over de arcadeboog, waarna ik met de taupe kleur starlight-expresso deze over laat lopen in de bring-me-frosted-cake highlight. Over het bewegend ooglid zit de groene kleur van het The Seasons Must Have palette.








Daarna heb ik de eyeliner aangebracht in een kleine wing en nog wat van de donker groene kleur onder het oog aangebracht.

Ik heb op de waterlijn boven zwart oogpotlood en onder een witte kleur gebruikt. Eens voor de verandering! en het bevalt me wel het wit maakt me ogen opener.

Mascara, wenkbrauwpoeder en de look is klaar!