zaterdag 3 maart 2012

I love winter, Winters Gold

Ik maakte een look met een kleur die ik lang niet heb gebruikt. Een prachtige goud groenen kleur. Echt super mooi die ik vaak in de zomer draag, mooie combi met paars of blauw.
Deze kleur zit dus op het bewegend ooglid. Ik maakte de look wat winterse door in plaats van een frisse kleur te gebruiken te kiezen voor een zwart.
Deze zit dan ook in de arcadeboog en onder het oog. Ik gebruikte nog een zachte highlight, mascara en deze look is klaar.
Voor meer smokey zou je meer zwart kunnen toevoegen aan deze look, met oogschaduw en misschien wel extra oogpotlood in en onder de waterlijn.



Ook gebruikte ik nog de linker kleur van dit Rimmel palette 002-smokey-brun om deze te blenden. en de highlight. Het sephora oogpotlood zit ook onder het oog en in het buitenste ooghoek.

De zwarte kleur is van essence 53 pop eye en de groene kleur van Marie Christien (helaas niet meer te krijgen)