zondag 11 maart 2012

Manhattan, sand

Bij ons in het winkelcentrum hebben we een prijsmepper, zo'n dumpwinkel nog goedkoper en rommeliger dan een zeeman of wibra. Al heb ik in een zeeman gewerkt, het zijn niet mijn winkels, maar omdat ik er niet van houw om in bakken te graaien om naar iets op zoek te gaan, de uitverkoop vind ik ook altijd verschrikkelijk, zo'n onoverzichtelijk zooitje in de winkels dan.. natuurlijk hou ik wel van aanbiedingen enzo, maar al die rommel vind ik gewoon niet fijn als ik aan het winkelen ben.
Toch liep ik uit nieuwsgierigheid deze winkel in en kocht een reep chocolade, een navulbare-parfum verstuiver. En ik vond deze oogschaduw. Als enige in een mandje. Jammer want het leek mij een mooie kleur en om er meer van te hebben.. maar voor nu deze kleur dan.
Het is een hele licht roze parelmoer kleur, van het "merk" Manhattan, multi effect eyeshadow, 95E Sand.

De kleur is vrij poederig maar wel mooi en dekt prima voor zo'n kleur. Mooie kleur voor over het bewegend ooglid en misschien wel als highlight.

Leuk om zo iets tegen te komen toch! Ik zit me net te bedenken dat ik een no buy heb qua make-up.. helemaal niet aan gedacht! naja deze kleur koste € 1,- geen excuses maar tja nu heb ik het al.