zondag 25 maart 2012

Menu's Stash

Ik heb tussen door steeds meer aan deze blog veranderd. Misschien is het je opgevallen, misschien heb je al lekker geneusd, maar het leek me toch even handig, een klein beetje uit te leggen hoe of wat..
Ik begin achter aan, bij stash. Als eerst is dit absoluut niet om te pronken of iets met mijn spullen(!) maar juist om artikelen overzichtelijker te maken. Zelf vind ik het heerlijk om stash filmpjes te zien, lekker ongechaneerd neuzen in een ander z'n spulletjes. Daarom is dit menu, om lekker rond te neuzen..

En omdat ik vooral veel looks laat zien in mijn artikelen, waarin ik veel verschillende kleuren gebruik, kan je ook makkelijk zien van welk merk en hoe de kleur geswatsh is bijvoorbeeld. Dit zodat, als je een soort gelijk iets wilt maken, je in je eigen stash kan kijken naar iets vergelijkbaars. 

Dat is tenminste wat ik altijd doe, waarom iets kopen als je het misschien een soort gelijke kleur heb liggen!? Ook combineer ik kleuren zonder dat ze misschien niet goed bij elkaar zouden passen maar wel een oog look spannender maken.. Zo kan ik nog wel even door gaan..

Het Stash menu is dus vooral om te neuzen door mijn spulletjes, of om kleuren terug te vinden die ik (link) in mijn oog looks..